مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 07:452021-03-24اقتصادي

اجرای برخی محدودیت های قرنطینه از اول آوریل در ازبکستان


بر اساس تصمیم کمیسیون ویژه مقابله با کرونا، از اول آوریل در ازبکستان برخی محدودیت های قرنطینه اعمال و همچنین کنترل قرنطینه تشدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، بر اساس تصمیم کمیسیون ویژه مقابله با کرونا ، از اول آوریل در ازبکستان برخی محدودیت های قرنطینه از جمله برگزاری عروسی و دیگر مراسم عمومی- فرهنگی اعمال و همچنین کنترل قرنطینه تشدید می شود.

بر این اساس برای جلوگیری از شیوع کرونا در این کشور به دلیل افزایش موارد ابتلا به کووید-19 در شهر تاشکند و استان تاشکند یک سری محدودیت های قرنطینه اعمال می شود.

از اول آوریل در ازبکستان کنترل موارد بهداشتی- اپیدمیولوژی و رعایت مقررات بهداشتی در برگزاری عروسی ها، تشییع جنازه و دیگر مراسم خانوادگی تشدید و تعداد شرکت کنندگان در این مراسم ها تا 100 نفر محدود می شود.

علاوه بر این، در سازماندهی برنامه های تئاتر، سینما و کنسرت باید بین تماشاچیان و کارمندان ماسک توزیع شود، تعداد تماشاچیان تا 50 درصد ظرفیت سالن محدود شود، فاصله بین صندلی ها رعایت شود، دمای بدن تماشاگران سنجیده شود.

    نمایندگان ستاد مبارزه با کرونا شهر تاشکند اعلام کرده بودند در صورت وخیم تر شدن وضعیت همه گیری می توانند از اول آوریل به طور موقت برگزاری مراسم جمعی در شهر را ممنوع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برخی محدودیت های قرنطینه از اول آوریل در ازبکستان

اجرای برخی محدودیت های قرنطینه از اول آوریل در ازبکستان