مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 06:402021-03-24پزشكي

انجام7000 تست کرونا از اتباع غیر ایرانی در مرز میرجاوه سیستان وبلوچستان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: 7000 تست کرونا از زمان شیوع این ویروس تاکنون از افراد ایرانی و غیر ایرانی در پایانه مرزی میرجاوه استان گرفته که منجر به شناسایی 36 مورد مبتلا شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: 7000 تست کرونا از زمان شیوع این ویروس تاکنون از افراد ایرانی و غیر ایرانی در پایانه مرزی میرجاوه استان گرفته که منجر به شناسایی 36 مورد مبتلا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر سید مهدی طباطبایی افزود: تمامی افرادی که بعد از همه گیری کرونا از مرز رسمی میرجاه وارد کشور شدند تحت نظارت و مراقبت قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از ابتدای همه گیری کرونا علاوه بر نظارت بر گذرگاه های رسمی مرزی، از ظرفیت گسترده نظام شبکه بهداشت برای رصد ترددهای غیر رسمی و مسیرهای قاچاق سوخت و انسان هم استفاده شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده افراد مثبت غیر ایرانی در مرز میرجاوه به کشور مبدا عودت داده شده و افراد مثبت ایرانی هم علاوه بر دریافت خدمات درمانی، تحت آموزش و نظارت در زمینه جداسازی قرار گرفتند.

وی بیان کرد: علاوه بر مشارکت داوطلبان هلال احمر در انجام تست های تشخیصی، تامین امکانات قرنطینه و جداسازی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام7000 تست کرونا از اتباع غیر ایرانی در مرز میرجاوه سیستان وبلوچستان

انجام7000 تست کرونا از اتباع غیر ایرانی در مرز میرجاوه سیستان وبلوچستان