مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 06:052021-03-24فرهنگي

جشنواره نوروزی موسیقی سنتی ایرانی در ژاپن


رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن ویژه برنامه موسیقی سنتی ایرانی را به مناسبت نوروز 1400، 2 فروردین (22 مارچ) در سالن لیبرای شهرداری برگزار کرد.

- رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن ویژه برنامه موسیقی سنتی ایرانی را به مناسبت نوروز 1400، 2 فروردین (22 مارچ) در سالن لیبرای شهرداری برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن، از سوی رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن با همکاری بنیاد رودکی، اداره کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و شهرداری میناتاکو، ویژه برنامه موسیقی سنتی ایرانی به مناسبت نوروز 1400 روز دوشنبه 2 فروردین (22 مارچ) در سالن لیبرای شهرداری برگزار شد.

در این ویژه برنامه که علاوه بر استقبال و حضور تعدادی از علاقه مندان ایرانی و ژاپنی به صورت حضوری و همزمان زنده و مستقیم در فضای مجازی رایزنی فرهنگی پخش گردید، پس از سخنان دیوسالار رایزن فرهنگی سفارت کشورمان در ژاپن، کنسرت کتاب قلبی بزرگ تر از جهان اثر عرفان نظری آهاری در خصوص صلح که برای اولین بار به زبان ژاپنی در میان بیش از 9 ترجمه دیگر آن از سوی بنیاد فرهنگی و هنری رودکی و با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن در تالار وحدت اجرا گردید به نمایش در آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره نوروزی موسیقی سنتی ایرانی در ژاپن

جشنواره نوروزی موسیقی سنتی ایرانی در ژاپن