مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 05:352021-03-24بين الملل

هشدار درباره موج سوم کرونا در انگلیس


یکی از مشاوران گروه علمی دولت انگلیس هشدار داد موج سوم همه گیری ویروس کرونا احتمالا تابستان امسال این کشور را فرا خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از لندن، یکی از مشاوران گروه علمی دولت انگلیس هشدار داد موج سوم همه گیری ویروس کرونا احتمالا تابستان امسال این کشور را فرا خواهد گرفت.

روزنامه دیلی میرور نوشت پروفسور کالوم سمپل (Calum Semple)، از اعضای گروه مشاوران علمی دولت انگلیس می گوید با کاهش محدودیت های کرونایی در انگلیس در فصل بهار، انتظار می رود موج سوم همه گیری کرونا در این کشور، در تابستان آغاز شود.

به نوشته دیلی میرور، این دانشمند انگلیسی برآورد کرده است در ماه های ژوییه و اوت، موج سوم همه گیری کرونا در انگلیس ظاهر خواهد شد.

این روزنامه نوشت دانشمندان می گویند موج سوم همه گیری کووید، به ویژه افرادی که واکسینه نشده باشند را در بر خواهد گرفت و شماری از کارشناسان انتظار دارند این اوج در فصل پاییز و شاید زمستان در انگلیس دیده شود.

روزنامه دیلی میرور نوشت به نظر پروفسور کالوم سمپل، موج شدید همه گیری که سومین اوج این همه گیری است، اکنون اروپا را در می نوردد و از جمله در کشور های ایتالیا و فرانسه دیده می شود که زمینه ساز جهش های جدید ویروس کرونا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره موج سوم کرونا در انگلیس

هشدار درباره موج سوم کرونا در انگلیس