مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 04:352021-03-24سياسي

به هرسین نیایید


فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به شرایط کرونا و شناسایی ویروس کرونای انگلیسی در سطح کشور و استان، از تمام مسافرانی که قصد سفر به این شهرستان را دارند خواست که برای حفظ جان و سلامت خود و مردم شهرستان به هرسین سفر نکنند.

- ایسنا/کرمانشاه فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به شرایط کرونا و شناسایی ویروس کرونای انگلیسی در سطح کشور و استان، از تمام مسافرانی که قصد سفر به این شهرستان را دارند خواست که برای حفظ جان و سلامت خود و مردم شهرستان به هرسین سفر نکنند.

عبادالله کنجوریان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وضعیت زرد شهرستان هرسین در بحث کرونا، گفت: برای اجرای موثر مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا، تلاش های بسیاری در سطح شهرستان صورت گرفت که با تقدیر استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همراه شد.

وی با بیان اینکه شهرستان هرسین هرساله در آستانه بهار پذیرای مسافران نوروزی بوده گفت: مردم هرسین بسیار مهمان نواز و خونگرم هستند و همواره از مهمانان خود پذیرایی کرده اند، اما امسال با توجه به وضعیت کرونا پذیرایی از مهمانان می تواند موجب به خطر افتادن سلامت همگان شود.

فرماندار شهرستان هرسین افزود: برخلاف میل و رویه سابق، از همه هم استانی ها و مردم دیگر استان ها می خواهیم که به هرسین سفر نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به هرسین نیایید

به هرسین نیایید