مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 19:102021-03-23سياسي

نقش مرزبانی در ساماندهی منطقه مرزی دوغارون بسیار کلیدی و موثر است


تامین امنیت در کشور جایگاه بسیار بالایی دارد و از آنجا که مرز دوغارون به عنوان پیشانی نظام به شمار می رود نقش مرزبانی در ساماندهی این منطقه مرزی بسیار کلیدی و موثر است.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: تامین امنیت در کشور جایگاه بسیار بالایی دارد و از آنجا که مرز دوغارون به عنوان پیشانی نظام به شمار می رود نقش مرزبانی در ساماندهی این منطقه مرزی بسیار کلیدی و موثر است.

بر اساس گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، محمد صادق معتمدیان در دیدار با سردار شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی و هیات همراه که امروز در استانداری انجام شد، اظهار کرد: قدردان مجاهدت های خاموش و زحماتی که مرزبانان در جهت برقراری امنیت می کشند هستیم و از این دلاوران که بدون تبلیغات از مرزهای جمهوری اسلامی ایران صیانت، حراست و پاسداری می کنند تقدیر می شود.

وی ادامه داد: برقراری امنیت در مرزهای خراسان رضوی نقش موثری در امنیت کشور دارد مرز دوغارون به دلیل همجواری با کشور ناامن افغانستان از شرایط خاصی برخوردار است و حفاظت از 300 کیلومتر مرز مشترک با این کشور بر عهده مرزبانان این استان است.

استاندار خراسان رضوی در ادامه اشاره ای به حادثه گمرک اسلام قلعه کرد و توضیح داد: اقدام به موقع مرزبانی در کنترل تردد هزاران خودرو که بر اثر ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مرزبانی در ساماندهی منطقه مرزی دوغارون بسیار کلیدی و موثر است

نقش مرزبانی در ساماندهی منطقه مرزی دوغارون بسیار کلیدی و موثر است