مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 18:502021-03-23سياسي

ماکت شهیده فرحه دبات در بخش مرکزی شوش نصب شود


امام جمعه شهرستان شوش با تأکید بر اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی به منزله قانون و لازم الاجراست، گفت: ماکت شهید فرحه دبات در بخش مرکزی شوش نصب شود.

- حجت الاسلام و المسلمین مهدی علیزاده در گفت وگو با خبرنگار مهر ، به نشست شورای فرهنگ عمومی که امروز با حضور اعضای این شورا در محل مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، اشاره کرد و افزود: همه دستگاه های اجرایی و ادارات باید نسبت به اجرایی کردن مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان اقدام کنند و تلاش بیشتری را در این زمینه داشته باشند.

وی گفت: مسئولان ادارات و دستگاه های اجرایی نسبت به معرفی یک کارشناس فرهنگی برای پیگیری برنامه ها و مصوبات شورای فرهنگ عمومی به اداره ارشاد این شهرستان اقدام کنند.

امام جمعه شهرستان شوش بیان کرد: مشکلات و معضلاتی که در شورای فرهنگ عمومی مطرح می شود باید با ارائه راهکارها و برنامه هایی توسط اعضای شورای فرهنگ عمومی باشد تا نسبت به رفع این مشکلات و معضلات اقدام شود.

علیزاده افزود: امسال در شورای فرهنگ عمومی شهرستان مشکل و معضل را با اولویت و با انتخاب اعضای این شورا شناسایی خواهیم کرد و با ارائه راهکارها و برنامه ریزی هایی نسبت به رفع این مشکل جلو خواهیم رفت و تا زمانی که این مشکل به صورت کامل رفع نشده باشد و تأثیر آن در جامعه دیده نشود، برای مشکل دیگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکت شهیده فرحه دبات در بخش مرکزی شوش نصب شود

ماکت شهیده فرحه دبات در بخش مرکزی شوش نصب شود