مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 15:002021-03-23اجتماعي

مسافران نوروی گلپایگان را ترک کنند/عدم صدور برگ تردد


گلپایگان از نظر بیماری کرونا در وضعیت قرمز است و مسافران نوروزی باید هر چه سریع تر این شهرستان را ترک کنند.

- گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: گلپایگان از نظر بیماری کرونا در وضعیت قرمز است و مسافران نوروزی باید هر چه سریع تر این شهرستان را ترک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه صورت مستمر از محورهای مواصلاتی و مکان های عمومی و سطح شهر انجام می شود؛ در بازدید از مکان های عمومی، تالارها تعطیل و رستوران ها برای صرف غذا پذیرش نداشتند، جاده ماکوله و کوچری بسته بود.

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه برخی برای دریافت برگ تردد به فرمانداری مراجعه می کنند که صدور آن ممکن نیست و فقط در مواقع ضروری، گروه های خاص مانند پزشکان با در دست داشتن مجوز شبکه بهداشت و درمان می توانند برگ تردد بگیرند، تاکید کرد: سخت گیری ها باید اعمال شود تا شهرستان به شرایط عادی برگردد.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان پروتکل های بهداشتی را با حساسیت بیشتری رعایت کنند، خاطرنشان کرد: در اصناف، محدودیت ها برای گروه های شغلی دو، سه و چهار اعمال شده و گروه شغلی نز یک با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند فعالیت کنند.

استانداری تهران نسبت به صدور برگه تردد به شهرستان گلپایگان اقدام نکند یار محمدیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی با برگه تردد از تهران وارد شهرستان گلپایگان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران نوروی گلپایگان را ترک کنند/عدم صدور برگ تردد

مسافران نوروی گلپایگان را ترک کنند/عدم صدور برگ تردد