مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 12:352021-03-23سياسي

مجموعه بررسی عملکرد دو دهه شورای شهر اصفهان در اختیار نامزدها قرار می گیرد


جمعیت ایثارگران با بررسی عملکرد 2 دهه از شوراهای شهر ضمن مصاحبه با چهره های اصلی در طول 5 دوره مجموعه ای را آماده کرده تا برای افرادی که کاندیدای شورای شهر هستند مفید باشد و امیدواریم تا اواسط فروردین منتشر شود و اختیار کاندید ها قرار بگیرد.

- مجتبی کرباسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص نقش شورای شهر اظهار داشت: شورای اسلامی شهر به عنوان یک پارلمان نقش بسیار مهمی در اتخاذ تصمیمات دارد که نتایج آن در حال و آینده شهر و زندگی مردم تأثیرات زیادی دارد.

دبیر جمعیت ایثارگران اصفهان درباره فعالیت در حوزه انتخابات توضیح داد: جمعیت ایثارگران به دلیل دغدغه هایی که از عملکرد شورای فعلی شهر در طول 3 و نیم سال گذشته دارد از مدتی قبل ضمن رصد عملکرد شورای فعلی در تدارک مشارکت عمومی مردم برای انتخابات آتی شورای شهر و همچنین مشغول کار کردن بر روی گزینه هایی است که می توانند مطالبات مردم را برای چنین کلان شهری مطرح کنند.

وی افزود: جمعیت ایثارگران در حوزه موارد مطرح شده مطالعه ها و رایزنی هایی را انجام داده و حدود 20 نفر از خبرگان در تخصص های مختلف که می توانند گرداننده های خوبی برای 5-6 کمیسیون اصلی شهر باشند را برای ثبت نام دعوت کرده تا برای کاندیداتوری شورای شهر شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه بررسی عملکرد دو دهه شورای شهر اصفهان در اختیار نامزدها قرار می گیرد

مجموعه بررسی عملکرد دو دهه شورای شهر اصفهان در اختیار نامزدها قرار می گیرد