مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 10:152021-03-23سياسي

موقوفات کرمانشاه پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری دارند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: موقوفات این استان پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری دارند.

- حجت الاسلام محمد صالحی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه موقوفات پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری و تولید دارند، اظهار کرد: راه اندازی 10 نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه و موقوفات با تولید 200 کیلووات انرژی، کاشت نهال های سنجد، بادام و انگور با استفاده از فناوری گراوسیس در پنج هکتار از اراضی بقعه متبرکه امامزاده حسین (ع) سنقر و کلیایی از جمله اقدامات انجام شده در سال گذشته است.

وی افزود: راه اندازی کارگاه های تولیدی خیاطی و کفاشی در بقاع متبرکه با اشتغالزایی تعدادی از افراد و برنامه ریزی احداث گلخانه در موقوفات را از جمله مهم ترین اقدامات تولیدی اوقاف در استان کرمانشاه طی سال 99 است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه نامگذاری 22 سال اخیر توسط یکی از کلید واژه های مهم شکوفایی اقتصادی کشور است.

صالحی گفت: با کاهش سرمایه گذاری داخلی به ویژه در بخش صنعت، اشتغال زایی تحت تأثیر قرار خواهد گرفت و کشور با مشکلات عدیده ای همراه خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: در کنار هم قرار گرفتن تولید و پشتیبانی در کلام رهبر انقلاب، بیانگر این است که از یکسو تمامی افراد جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقوفات کرمانشاه پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری دارند

موقوفات کرمانشاه پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری دارند