مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 09:152021-03-23پزشكي

630 تست کرونای کادر درمان و بهداشت در شاهرود مثبت شد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: 630 مورد از تست های کرونای کادر درمان و بهداشت در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تاکنون مثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، احسان بینش ظهر امروز در ارتباط ویدئوکنفرانس با معاون استاندار سمنان اظهار کرد: در اسفند سال 1398، اولین پیک و اوج شیوع ویروس کرونا را در مجموعه تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود داشتیم که با تمهیداتی که در دستور کار قرار گرفت و تلاش کادر درمان و ستاد مقابله با بیماری کرونا استان و شهرستان، توانستیم جزو اولین دانشگاه هایی باشیم که به وضعیت سفید دست پیدا می کنیم.

او گفت: همچنین در تیرماه سال 1399، پیک دوم بیماری به صورت خفیف در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود رخ داد که اقدامات خوبی در راستای کنترل این پیک نیز انجام شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اضافه کرد: در آذرماه سال 1399 نیز با پیک سوم بیماری در مجموعه این دانشگاه مواجه شدیم که روزانه بالغ بر 50 مورد مثبت به ثبت می رسید و بستری انجام می شد.

بینش بیان کرد: با تمهیداتی از قبیل افزایش بیماریابی، مراقبت ها، قرنطینه خانگی و شروع طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شاهد بهبود وضعیت در پیک سوم بیماری در مجموعه این دانشگاه بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

630 تست کرونای کادر درمان و بهداشت در شاهرود مثبت شد

630 تست کرونای کادر درمان و بهداشت در شاهرود مثبت شد