مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 09:152021-03-23اقتصادي

20 کارگاه تعطیل در کردستان به چرخه تولید بازگشتند


رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت کردستان با اشاره به برگزاری 34 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کردستان اعلام کرد که در سال گذشته با حمایت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید 20 کارگاه تعطیل و یا نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگشته اند.

- محمد دره وزمی با اشاره به اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان از سال 94 شروع به فعالیت کرده اظهار کرد که یک هزار 96 پرونده در این کارگروه مطرح گردیده که یک هزار 938 مصوبه طی این جلسات تصویب شده است.

وی افزود که تاکنون 155 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار یا معاونین برگزار شده که 70 درصد مصوبات این جلسات به مرحله اجرایی رسیده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تصریح کرد که 998 مصوبه مربوطه به بانک ها، 60 مصوبه مالیاتی و 328 مربوط به سایر دستگاه های اجرایی است.

وی عنوان کرد که در سال گذشته 34 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده است.

دره وزمی ادامه داد که در سال گذشته 287 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای کشاورزی و صنعتی پرداخت شده که 166 میلیارد تومان آن در بخش صنعتی بوده است.

وی با اشاره به ادامه حمایت های دولتی در سالجاری و ضرورت توجه به شعار سال درپایان یادآور شد که در سال گذشته با حمایت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید 20 کارگاه تعطیل و یا نیمه تعطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 کارگاه تعطیل در کردستان به چرخه تولید بازگشتند

20 کارگاه تعطیل در کردستان به چرخه تولید بازگشتند