مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 08:352021-03-23سياسي

نایب الزیاره رهبرم/ هشتگی که ترند دو توییتر فارسی شد+تصاویر


در حالی که امسال در دومین سال پیاپی رهبر معظم انقلاب به دلیل شیوع کرونا سخنرانی سالانه خود را در حرم مطهر رضوی ایراد نمی کنند، عاشقان ولایت نایب الزیاره رهبرشان در حرم امام رئوف هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب طبق رسمی دیرین در روز اول فروردین ماه هر سال در حرم امام رضا (ع) ایراد می شود و معظم له با حضور در حرم رضوی ضمن زیارت امام رئوف به غبار روبی ضریح مطهر حضرت می پردارند.

امسال و در در دومین نوروزی که رهبر معظم انقلاب اسلامی سخنرانی سالانه خود را در حرم مطهر رضوی ایراد نمی کنند، عاشقان ولایت به نیابت از رهبرشان آستان امام رئوف را زیارت می کنند.

هشتگ #نایب الزیاره_رهبرم در جمع 2 هشتگ برتر توییتر فارسی این اقدام زائران و مجاوران امام رضا (ع) در فضای مجازی هم با استقبال بالایی موجه شد و همچنین هشتگ #نایب الزیاره_رهبرم در جمع 2 هشتگ برتر توییتر فارسی قرار گرفت که تصویر آن در زیر می بینید.

مقام معظم رهبری همه ساله براساس یک سنت دیرینه در کنار مضجع شریف و کرونا سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری در مشهدمقدس ایراد نشد و ایشان به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی به مشهدالرضا (ع) مشرف نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب الزیاره رهبرم/ هشتگی که ترند دو توییتر فارسی شد+تصاویر

نایب الزیاره رهبرم/ هشتگی که ترند دو توییتر فارسی شد+تصاویر