مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 08:002021-03-23سياسي

فعالیت 3 کشیک دامپزشکی در ایام نوروز/ معرفی 31 متخلف به مراجع قضایی


رییس اداره دامپزشکی شهرستان همدان از فعالیت سه کشیک دامپزشکی در ایام نوروز خبر داد و گفت: 31 متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

- علی طاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از فعالیت سه کشیک ثابت و سیار دامپزشکی طی ایام نوروز در شهرستان همدان خبر داد و اظهار کرد: از تمام امکانات در طرح تشدید بازرسی بهداشتی دامپزشکی در ایام نوروز 1400 بهره خواهیم برد.

وی با بیان اینکه آمادگی کامل در انجام دقیق کنترل و نظارت بهداشتی در نوروز را داریم گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی از طریق تماس با سامانه 1512 و همچنین شماره های 32651735 و 32651801-4 مراتب را برای بررسی به کارشناسان دامپزشکی اطلاع دهند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان همدان در ادامه از معرفی 31 متخلف به مراجع قضایی طی ماه گذشته خبر داد و افزود: یکی از وظایف ذاتی سازمان دامپزشکی اطمینان بخشی و تامین سلامت سفره عمومی است و در این راستا هیچگونه تخلفی قابل گذشت نیست.

وی هدف از بازدید مشترک کارشناسان دامپزشکی و اداره جهاد کشاورزی از واحدهای مرغداری فعال را پایش و مراقبت بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و نظارت بر نهاده های دامی دانست و گفت: با نظارت بر جوجه ریزی ها، دوره های پرورش و همچنین حمل و نقل طیور به مقصد کشتارگاه ها از بروز بیماری ها و انتشار آلودگی جلوگیری می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 3 کشیک دامپزشکی در ایام نوروز/ معرفی 31 متخلف به مراجع قضایی

فعالیت 3 کشیک دامپزشکی در ایام نوروز/ معرفی 31 متخلف به مراجع قضایی