مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 07:102021-03-23ورزشي

امکانات حداقلی فرصت میزبانی فوتسال را از شهرستان شیراون گرفت


سرمربی تیم فوتسال آرارات شیروان گفت: پس از اعلام بجنورد به عنوان میزبان بازی های دور رفت لیگ دسته دوم فوتسال، مسئولین سازمان لیگ از این تصمیم بسیار متعجب شدند.

- حمید مقدس در گفتگو با مهر اظهار داشت: با دست خالی و دریغ از کمترین حمایت مسئولین در حال آماده سازی جهت حضور در بازی های لیگ دسته دوم فوتسال کشور خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتسال آرارات شیروان تصریح کرد: پس از اعلام بجنورد به عنوان میزبان بازی های دور رفت، مسئولین سازمان لیگ از این تصمیم بسیار متعجب شدند ولی کمبود برخی امکانات اولیه ما را مجبور به اتخاذ چنین تصمیمی کرد.

وی افزود: وقتی صحبت از کمبود امکانات می کنیم منظورمان اسکوربورد است، وسیله ای که تأمین آن واقعاً خیلی هزینه بر نیست.

مقدس در ادامه با اشاره به کم کاری و کارشکنی های متعدد مسئولین ورزش شیروان بیان کرد: اگر هدف اصلی هزینه کرد از بیت المال جهت ساخت سالن ورزشی و ایجاد زیرساخت های از این دست رشد ورزش و جذب جوانان به این امر توصیه شده دینی نیست، متولیان مسئله را برای ما تشریح و تبیین کنند.

سرمربی تیم فوتسال آرارات شیروان به اشاره به کمبودهای اساسی در این تیم از قبیل مشکل در تأمین البسه ورزشی، خاطر نشان کرد: نوزدهم ماه جاری اولین بازی خود را در لیگ دسته اول فوتسال برابر نماینده مشهد انجام خواهیم داد؛ تیم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات حداقلی فرصت میزبانی فوتسال را از شهرستان شیراون گرفت

امکانات حداقلی فرصت میزبانی فوتسال را از شهرستان شیراون گرفت