مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 07:052021-03-23اقتصادي

ثبت رکورد 28 ساله تولید در نیروگاه مفتح همدان


معاون تولید نیروگاه شهید مفتح اعلام کرد: نیروگاه شهید مفتح در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید» نامگذاری شده بود علاوه بر ثبت رکورد 28 ساله تولید، - ایسنا/همدان معاون تولید نیروگاه شهید مفتح اعلام کرد: نیروگاه شهید مفتح در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شده بود علاوه بر ثبت رکورد 28 ساله تولید، رشد 10 درصدی تولید یک ساله در مقایسه با مدت زمان مشابه سال 98 را رقم زده است.

پژمان اختری با اعلام این خبر گفت: با تولید بیش از شش میلیارد و 928 میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی، رکورد تولید برق از ابتدای راه اندازی واحدهای نیروگاه تاکنون شکسته شد.

وی اضافه کرد: این موفقیت در شرایطی به دست آمده که نیروگاه در پایان دهه سوم عمر خود و ورود به دهه چهارم قرار دارد که عمری طولانی برای نیروگاه محسوب می شود اما تلاش، غیرت، تخصص و همت کارکنان توانمند نیروگاه شرایط را به نحوی رقم زده است که تولید نیروگاه با سال های آغازین تفاوتی ندارد.

اختری با اشاره به محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا و تحریم های ضالمانه علیه کشور افزود: نیروگاه شهید مفتح در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شده بود علاوه بر ثبت رکورد 28 ساله تولید، رشد 10 درصدی تولید یک ساله در مقایسه با مدت زمان مشابه سال 98 را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد 28 ساله تولید در نیروگاه مفتح همدان

ثبت رکورد 28 ساله تولید در نیروگاه مفتح همدان