مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 06:452021-03-23سياسي

استاندار هرمزگان: نهایت تلاش خود را برای تحقق شعار سال بکار می گیریم


نهایت تلاش خود را با تمام توان در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تحقق شعار «تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» در سال 1400 در استان هرمزگان انجام می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال 1400 به عنوان سال تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، تحقق این شعار در اولویت همه برنامه ریزی های زایی و اجرای پروژه های مختلف در هرمزگان به همراه داشت.

وی گفت: همچنین با بازدیدهای میدانی و برگزاری جلسات منظم، رفع مشکلات تولید کنندگان کالا، به طور ویژه در هرمزگان مورد پیگیری قرار گرفته است.

استاندار هرمزگان با اشاره به  راه اندازی مجدد واحد تولیدی هرمز الکل بندر در شهرستان حاجی آباد پس از وقفه 5 ساله و تولید الکل اتانول 96% گفت: پیگیری اخذ مجوز دائم فعالیت واحد به منظور جلوگیری از بروز وقفه در تأمین نیاز استان انجام شد.

وی ادامه داد: راه اندازی سه واحد تولیدی جم طب، آلومینیوم بندر سمراد و کیان زاگرس آسیا با ظرفیتی معادل 680 هزار عدد در روز نمونه ای از اقدامات این بخش بود.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: در سال 99 تاکنون تعداد 40 واحد صنعتی راکد، فعال شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 33 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار هرمزگان: نهایت تلاش خود را برای تحقق شعار سال بکار می گیریم

استاندار هرمزگان: نهایت تلاش خود را برای تحقق شعار سال بکار می گیریم