مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 06:002021-03-23بين الملل

مشاهده کرونای انگلیسی در طارم


دو نفر از اهالی روستای زهترآباد طارم به کرونای انگلیسی مبتلا شده اند.

- ایسنا/زنجان دو نفر از اهالی روستای زهترآباد طارم به کرونای انگلیسی مبتلا شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طارم یکی از شهرستان های حساس در مبارزه با کرونا با توجه به وضعیت نامطلوب این بیماری در استان های شمالی به شمار می رود.

همسایگی با استان های شمالی به ویژه گیلان و حجم بالای تعاملات مردم طارم با گیلانی ها از همان روزهای نخست زنگ خطر شیوع این بیماری را در این شهرستان به صدا در آورده است که این موضوع از دید مسئولان استانی و شهرستانی نیز پنهان نمانده و از همان ابتدا اقداماتی را برای کنترل این بیماری انجام داده اند که از مهم ترین آنها می توان به نمونه گیری از مسافران در مبادی ورودی و کنترل ترددها اشاره کرد.

با توجه به اینکه طارم یکی از بزرگ ترین قطب های تولید زیتون در کشور به شمار می رود، سالانه شاهد ورود حجم بالایی از کارگران فصلی به این شهرستان هستیم که این امر نیز به نوبه خود یکی از دغدغه های مبارزه با این بیماری محسوب می شود، زیرا سبب گردش ویروس به ویژه در روزهای اخیر که زنگ خطر کرونای انگلیسی نیز به صدا درآمده، شده است.

از همان روزهای نخستین شیوع کرونا، مسئولان بهداشت و درمان تاکید بر در خانه ماندن و پرهیز از دورهمی های خانوادگی و مسافرت به ویژه به شهرهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاهده کرونای انگلیسی در طارم

مشاهده کرونای انگلیسی در طارم