مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 05:102021-03-23بين الملل

پاسخ وزیر دفاع به همتای انگلیسی در مورد طلب ایران


سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ارتباط با موضع اخیر وزیر دفاع انگلیس گفت: همواره بین مواضع مقامات انگلیس و اراده عملی فاصله وجود داشته وموضع انگلیس برای تسویه بدهی به ایران باید عملگرایانه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر دفاع ایران با موضع گیری به اظهارات اخیر بن والاس وزیر دفاع انگلیس مبنی بر لزوم پرداخت بدهی این کشور به ایران گفت: موضع انگلیس برای تسویه بدهی باید عملگرایانه باشد.

سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح در ارتباط با موضع اخیر وزیر دفاع انگلیس گفت: با وجود اینکه بن والاس وزیردفاع انگلیس مجددا بر تسویه قراردادهای نظامی بین طرفین و لزوم پرداخت بدهی پس از چهل و دو سال به جمهوری اسلامی ایران تأکید کرده است اما همواره بین مواضع مقامات انگلیس و اراده عملی فاصله وجود داشته وموضع انگلیس برای تسویه بدهی به ایران باید عملگرایانه باشد.

وزیر دفاع افزود: باتوجه به آرای دادگاه و تعهدات قراردادی و گفتگوهای متعدد طرفین درباره راهکارهای عملی برای تسویه بدهی ها، محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه مانع اصلی نیست و انتظار به حق ملت ایران لزوم اراده عملی دولت انگلیس برای پایان دادن به این موضوع ازطریق راهکارهایی است که درگفتگوهای طرفین مطرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ وزیر دفاع به همتای انگلیسی در مورد طلب ایران

پاسخ وزیر دفاع به همتای انگلیسی در مورد طلب ایران