مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 04:252021-03-23سياسي

افزایش اقتدار اقتصادی راه اصلی برای مقابله تحریم است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه افزایش اقتدار اقتصادی راه اصلی برای مقابله تحریم است، گفت: محقق شدن شعار سال نیازمند اصلاح مسیر و فضای تولید است.

- حجت الاسلام محمد فتاحی در گفتگو با در طی سال های اخیر پیرامون مسائل اقتصادی و تولید نشانگر آن است که مسئله اقتصاد در دنیای امروز یکی از مهمترین ابزار قدرت کشورها است، نخستین قدم برای توسعه کشور و پیشرفت جامع، رونق تولید و پیشرفت اقتصادی است و برای رسیدن به این مهم تسهیلگری و حمایت از تولید کنندگان بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام فتاحی افزود: افزایش اقتدار اقتصادی راه اصلی برای مقابله عزت مندانه با تحریم ها و توطئه های غرب علیه ایران اسلامی است.

لزوم اصلاح قانون کار و تسهیل قوانین تولید وی گفت: سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در سال های گذشته پیرامون مسائل اقتصادی اگر اجرا می شد وضعیت کشور در نقطه بالاتری قرار داشت، برای رسیدن به نقطه مطلوب اقتصادی و محقق شدن شعار سال و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب لازم است قوانین مرتبط با فضای تولید در مسیر اصلاح قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اصلاح قانون کار و تسهیل قوانین تولید، حمایت از سرمایه گذاری در صنایع خُرد و کلان، تسهیل در صدور مجوزهای تولید، افزایش نظارت بر تولید استاندارد محصولات از جمله عوامل رشد تولید هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اقتدار اقتصادی راه اصلی برای مقابله تحریم است

افزایش اقتدار اقتصادی راه اصلی برای مقابله تحریم است