مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 04:102021-03-23سياسي

انتقادات محمود صادقی از مجلس به خاطر فعالیت های انتخاباتی نمایندگان


محمود صادقی نماینده تهران در مجلس دهم با بیان اینکه «3 نفر از اعضای هیأت رییسه مجلس به کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری تمایل دارند»، افزود: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، نماینده تهران، ری و شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم گفت: سه نفر از اعضای هیأت رییسه تمایل به کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دارند و این موضوع بر عملکرد آنها سایه انداخته است و مشهود است.

محمود صادقی در خصوص عملکرد مجلس در سال گذشته، اظهار کرد: مجلس یازدهم نسبت به پشتوانه ضعیف رأی مردم، مشروعیت پایینی دارد.

به نظر می رسد نمایندگان این مجلس نوعی شتابزدگی و عجله در تصمیم گیری دارند و قبل از انتخابات 1400 قصد دارند برای اثرگذاری در انتخابات در جامعه نمود داشته باشند.

همچنین طرح هایی که ارائه کرده اند و ایرادات این طرح ها نشان می دهد که کارشناسی این مجلس به اندازه کافی قوی نیست و مجموعاً علیرغم اینکه تلاش زیادی در جهت تأثیرگذاری می کنند اما متأسفانه عملکرد شایانی را از این مجلس شاهد نبودیم.

نماینده تهران در مجلس دهم افزود: هتک حرمت و رفتارهای اهانت آمیز این مجلس موجب شد تا دو مرتبه از رهبری تذکر گرفتند.

وی بیان کرد: به نظر می رسد نوع مدیریت مجلس حرفه ای نیست و تا جایی که من می دانم سه نفر از اعضای هیأت رییسه تمایل به کاندیداتوری در انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادات محمود صادقی از مجلس به خاطر فعالیت های انتخاباتی نمایندگان

انتقادات محمود صادقی از مجلس به خاطر فعالیت های انتخاباتی نمایندگان