مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 00:552021-03-22اجتماعي

نحوه ارائه خدمات مشاوره تلفنی بهزیستی در ایام نوروز


مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی با بیان اینکه در ایام نوروز خدمات تلفنی مشاوره 1480 به طور مستمر به مردم ارائه خدمت خواهد کرد، - مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی با بیان اینکه در ایام نوروز خدمات تلفنی مشاوره 1480 به طور مستمر به مردم ارائه خدمت خواهد کرد، گفت: خطوط تلفنی 1480 از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به هموطنان در سراسر کشور است.

بهزاد وحیدنیا در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح ارائه خدمات مشاوره تلفنی به مردم در سراسر کشور در ایام نوروز بیان کرد: در ایام نوروز خدمات تلفنی 1480 به طور مستمر به مردم ارائه خدمت خواهد کرد و مشاوره های تلفنی انجام می شود.

وی افزود: خطوط تلفنی 1480 از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به هموطنان در سراسر کشور است.

همچنین به جهت اینکه انتظار افراد برای دریافت خدمات مشاوره کاهش یابد، به افرادی که درخصوص تنش های روانی ناشی از کرونا دارای پرسش هستند خط ویژه ای برای کرونا تعریف شده که به آن خط تلفنی (1480 با شماره گیری کد 9) ارجاع شده و مشاوره را دریافت می کنند.

وحیدنیا در پاسخ به این سوال که چند نیرو در سامانه مشاوره تلفنی ارائه خدمت می کنند؟ گفت: 460 نیروی تخصصی فوق لیسانس و دکترا که دوره های آموزشی تخصصی و دوره های بازآموزی را نیز طی کرده اند در این زمینه فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه ارائه خدمات مشاوره تلفنی بهزیستی در ایام نوروز

نحوه ارائه خدمات مشاوره تلفنی بهزیستی در ایام نوروز