مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 20:102021-03-22سياسي

مرزنشینان و مرزبانان با تعامل امنیت پایداری در مرزهای گلستان ایجاد کردند


فرمانده مرزبانی استان گلستان گفت: با تعامل و همکاری خوب بین مرزبانان و مرزنشینان استان خوشبختانه شاهد ایجاد امنیت پایدار در مرزهای گلستان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، بهزاد ابراهیمی شامگاه دوشنبه در بازدید فرمانده مرزبانی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از مرزهای گلستان در منطقه صفر مرزی اینچه برون اظهار کرد: اعتبارات خوبی از طرف مرزبانی کشور برای خوشایندسازی و بازسازی فضای پاسگاه های مرزی استان تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: در راستای توان افزایی سلاح شناسی و تمرین پدافند دور تا دور اقدامات و آموزش های خوبی در سطح استان برای نیروهای مرزبانی انجام شده است.

فرمانده مرزبانی گلستان خاطرنشان کرد: طی 6 ماه گذشته در 9 پاسگاه مرزی استان طرح نوسازی انجام شده و مرزهای ما به هوشمندسازی مجهز شده اند.

وی ادامه داد: هماهنگی و همکاری بین بخشی برای رفع مشکلات مرزی و مرزنشینان در سال گذشته 38 درصد افزایش یافته که این امر سبب تقویت امنیت پایدار در منطقه شده است.

* بهترین پاسگاه مرزی به نام سردار سلیمانی نامگذاری شد فرمانده هنگ مرزی اترک در این مراسم اظهار کرد: با حضور رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، فرمانده مرزبانی و فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان بهترین پاسگاه مرزی در نقطه صفر مرزی اینچه برون به نام سردار سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزنشینان و مرزبانان با تعامل امنیت پایداری در مرزهای گلستان ایجاد کردند

مرزنشینان و مرزبانان با تعامل امنیت پایداری در مرزهای گلستان ایجاد کردند