مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 15:302021-03-22اقتصادي

احداث مسیر دسترسی به دریاچه نمک قم در اولویت است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: احداث مسیر دسترسی به جاده نمک قم در اولویت بودجه سال 1400 قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسال جهش تولید نام گذاری شد از ابتدای سال هدف گذاری هایی انجام شد که احیای واحدهای راکد، اتمام پروژه های نیمه تمام، توسعه واحدهای موجود و در بخش معدن احیای واحدهای راکد مورد تأکید قرار گرفت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اینکه پس از گذشت یکسال با هدف گذاری انجام شده، بیش از 145 واحد جدید راه اندازی شد که سرمایه گذاری آن 850 میلیارد تومان با اشتغال سه هزار و 60 نفر به صورت مستقیم بوده است، افزود: در نظر داشتیم 70 پروژه واحدهای موجود توسعه داشته باشند و درنهایت 97 واحد موجود توسعه پیدا کردند که در این زمینه 450 میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفت و برای هزار و 270 نفر اشتغال ایجاد شد.

وی با اشاره به احیای 30 واحد راکد در استان ادامه داد: در قالب کارگروه تسهیل و با مدیریت استاندار توانستیم بیش از 35 واحد راکد را احیا کرده و به چرخه تولید رسیدند که بسیاری از این واحدها شاخص هستند.

سیجانی با تاکید بر اینکه استخراج و بهره برداری از فلزات فلزی مانند طلا، مس و عبور از اکتشافات صرف خاک های صنعتی برای ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای استان قم از اقدامات شاخص سال 99 بود و پروانه های اکتشاف نیز در این خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مسیر دسترسی به دریاچه نمک قم در اولویت است

احداث مسیر دسترسی به دریاچه نمک قم در اولویت است