مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 13:052021-03-22سياسي

هیچ کشوری جرأت تجاوز به ایران را ندارد


فرمانده تیپ 25 نیرو مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کشوری جرات ندارد خیال تجاوز به حدود و قصور میهن عزیزمان ایران را در ذهن خود بپرواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی روز دوشنبه در بازدید از یگان های مستقر در پایگاه های مرزی شمال غرب، خطاب به آنان افزود: آرامشی را که مردم ایران پای سفره هفت سین در کانون گرم خانواده داشتند، مدیون ایثار و از جان گذشتگی شما عزیزان هستند.

وی اضافه کرد: شما سربازان ولایتمدار دور از خانه و خانواده با جهادی که در این روزهای مبارک انجام می دهید، به همگان ثابت کردید، از نسل همان هایی هستید که در دوم فروردین 61 با حضور در عملیات بزرگ فتح المبین عاشقانه جان و مال خود را فدای کشور عزیزمان کردند و امنیت و آرامش را به ما هدیه دادند.

فرمانده تیپ 25 نزاجا گفت: عملیات فتح المبین یکی از عملیات های باشکوه مشترک ارتش و سپاه بود که لشکر 21 حمزه آذربایجان و همچنین از فرماندهان شایسته دیار آذربایجان شهید مهدی باکری نیز در این عملیات حضور داشتند.

وی خطاب به تکاوران مستقر در یگان های مرزی تاکید کرد: همان طور که همیشه نشان داده ایم باز هم به دشمنان ایران بزرگ ثابت می کنیم که کسی جرأت ندارد خیال تجاوز به حدود و قصور میهن عزیزمان ایران را در ذهن خود بپرواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کشوری جرأت تجاوز به ایران را ندارد

هیچ کشوری جرأت تجاوز به ایران را ندارد