مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 10:552021-03-22سياسي

توزیع بیش از 230 هزار بسته معیشتی بین مددجویان خوزستانی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از توزیع بیش از 230 هزار بسته معیشتی بین مددجویان و نیازمندان خوزستانی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از توزیع بیش از 230 هزار بسته معیشتی بین مددجویان و نیازمندان خوزستانی خبر داد.

جمال شیبه اظهار کرد: با همراهی خیرین استانی بیش از 230 هزار بسته معیشتی در راستای حمایت از مددجویان و نیازمندان استان تهیه و در قالب کمک های مومنانه به مددجویان اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، وی افزود: بسته های معیشتی به ارزش 3 تا 5 میلیون ریال در قالب اجرای پویش های مختلف به مددجویان اهدا شد و شامل برنج، حبوبات، ماکارونی، روغن، رب گوجه فرنگی، مرغ و تن ماهی بوده است.

شیبه با اشاره به اینکه علاوه بر اقدامات مذکور، با همکاری سپاه پاسداران، گروه های جهادی و مراکز نیکوکاری بسته های غذایی و غذای گرم نیز توزیع شده است، تصریح کرد: در مجموع 130 هزار خانواده نیازمند و تحت پوشش از خدمات مختلف بهره مند شده اند.

وی افزود: از ابتدای سال 99 تا پایان سال، پویش های ملی مختلفی برای کمک به نیازمندان و تامین مایحتاج آن ها و با همراهی همیشگی خیرین و نیکوکاران برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 230 هزار بسته معیشتی بین مددجویان خوزستانی

توزیع بیش از 230 هزار بسته معیشتی بین مددجویان خوزستانی