مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 10:502021-03-22بين الملل

رژیم صهیونیستی مجوز تردد وزیر خارجه فلسطین را لغو کرد


مقامات رژیم صهیونیستی مانع عبور ریاض مالکی از گذرگاه مرزی شده، کارت تردد ویژه شخصیت های مهم را گرفته و هماهنگی ویژه عبور از مرزها و گذرگاه ها را لغو کردند و تیم همراه او را در گذرگاه الکرامه در حین بازگشت به اراضی فلسطینی برای بازجویی احضار کردند.

- مقامات رژیم صهیونیستی مانع عبور ریاض مالکی از گذرگاه مرزی شده، کارت تردد ویژه "شخصیت های مهم" را گرفته و هماهنگی ویژه عبور از مرزها و گذرگاه ها را لغو کردند و تیم همراه او را در گذرگاه الکرامه در حین بازگشت به اراضی فلسطینی برای بازجویی احضار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این اقدام یک تلافی جویی از سوی رژیم صهیونیستی است؛ چراکه فلسطین از تحقیقات دیوان کیفری بین المللی علیه اسراییل حمایت کرده است.

یک مسؤول فلسطینی اعلام کرد که ریاض المالکی، وزیر خارجه فلسطین روز یکشنبه در گذرگاهی که تحت کنترل اسراییل است، در هنگام ورودش به کرانه باختری از اردن نگه داشته شد و کارت تردد وی و تیمش موسوم به وی آی پی که مخصوص مسؤولان ارشد است، مصادره شد.

لغو مجوز تردد شخصیت های ارشد باعث افزایش دشواری های رفت وآمدهای آنها از ایست های بازرسی نظامی اسراییل در کرانه باختری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی مجوز تردد وزیر خارجه فلسطین را لغو کرد

رژیم صهیونیستی مجوز تردد وزیر خارجه فلسطین را لغو کرد