مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 07:352021-03-22سياسي

گروسی: بازرسی از تأسیسات ایران نباید اهرم چانه زنی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه با روزنامه ال پاییس اسپانیا ضمن تأکید بر اینکه بازگشت به برجام به صورت خودکار امکان پذیر نیست از ایران و دیگر طرف های برجام درخواست کرد که از موضوع بازرسی .

- مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با تأکید بر اینکه امکان بازگشت خودکار به برجام وجود ندارد، از طرف ها درخواست کرد که موضوع بازرسی ها را به میز مذاکره نکشانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه با روزنامه ال پاییس اسپانیا ضمن تأکید بر اینکه بازگشت به برجام به صورت خودکار امکان پذیر نیست از ایران و دیگر طرف های برجام درخواست کرد که از موضوع بازرسی های آژانس به عنوان یک اهرم چانه زنی استفاده نکند.

وی سپس در بخشی از جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده خواست هرچه سریع تر گام هایی را برای بازگشت به تعهدات برجامی بردارند.

گروسی در این خصوص گفت: در خصوص این که چه کسی باید اول گام بردارد باید بگویم آن که اول این توافق را ترک کرده است و آن که در این توافق مانده است.

من معتقدم که همه باید گام هایی را بردارند و این گام ها باید هرچه سریع تر برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروسی: بازرسی از تأسیسات ایران نباید اهرم چانه زنی شود

گروسی: بازرسی از تأسیسات ایران نباید اهرم چانه زنی شود