مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 06:552021-03-22سياسي

شعار سال 1400 با حمایت از کالای داخلی میسر می شود


نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق شعار سال 1400 با حمایت از کالای داخلی میسر می شود.

- سیدجواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب و دسیسه ها و توطئه های مداوم دشمنان بر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول این سال ها اظهار داشت: دشمنان در تمام توطئه های خود ناکام ماندند و حال چند سالی است که رو به جنگ اقتصادی آورده اند.

وی با بیان اینکه مهمترین اهداف دشمن در تحریم های ظالمانه علیه ایران افزایش فشارهای اقتصادی و معیشتی بر مردم و شکستن مقاومت آنهاست، ابراز داشت: با این وجود مردم ایران ثابت کرده اند که با وجود همه مشکلات و توطئه ها همچنان به آرمانهای انقلاب اسلامی پایبند هستند.

رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس یکی از مهمترین حوزه های شکوفایی اقتصاد هر کشور را در افزایش تولیدات صنعتی آن دانست و تصریح کرد: بر همین مبنا و بر اساس منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب چند سالی است که مسائل مربوط به تولید در شعارهای سال ایشان مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به نامگذاری آخرین سال قرن حاضر با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها خاطرنشان کرد: امسال هم به دنبال چند سال اخیر بیشترین تاکید رهبر معظم انقلاب در مورد مباحث اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار سال 1400 با حمایت از کالای داخلی میسر می شود

شعار سال 1400 با حمایت از کالای داخلی میسر می شود