مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 05:002021-03-22سياسي

مقاله «صحیفه سجادیه در یک نگاه» منتشر شد


به منظور معرفی جایگاه حیاتی و سرنوشت ساز امام سجاد (ع) در حفظ میراث، سنن، تعالیم عالیه، فرهنگ و معارف اسلام ناب مقاله «کتاب صحیفه سجادیه در یک نگاه» در رسانه های خبری اوگاندا معرفی شد.

- به منظور معرفی جایگاه حیاتی و سرنوشت ساز امام سجاد (ع) در حفظ میراث، سنن، تعالیم عالیه، فرهنگ و معارف اسلام ناب مقاله کتاب صحیفه سجادیه در یک نگاه در رسانه های خبری اوگاندا معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به منظور معرفی جایگاه حیاتی و سرنوشت ساز امام سجاد (ع) در حفظ میراث، سنن، تعالیم عالیه، فرهنگ و معارف اسلام ناب در قالب دعا و مناجات مقاله کتاب صحیفه سجادیه در یک نگاه در رسانه های خبری و شبکه های اجتماعی و فضای مجازی اوگاندا از جمله انجمن جورنالیست های خبری آفریقا، اخبار آفریقا، نشریه آنلاین هُملند، مطالعات فرهنگی ایران - آفریقا، آفریکن نیوز، گولدِن اَدورتس، سازمان اسلامی صبر، فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، واتس آپ، ایران اوگاندا و تلگرام منتشر شد.

در این مقاله ضمن عرض تبریک پنج شعبان و تولد امام سجاد (ع) به مردم اوگاندا آمده است که کتاب صحیفه سجادیه که یکی از جامع ترین و ارزنده ترین منابع فرهنگی اسلام ناب می باشد دومین کتاب مهمی است که در صدر اسلام تدوین شده و مقام و منزلت آن پس از قرآن مجید و نهج البلاغه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاله «صحیفه سجادیه در یک نگاه» منتشر شد

مقاله «صحیفه سجادیه در یک نگاه» منتشر شد