مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 04:452021-03-22ورزشي

در قم حمایت نمی شوم ولی دلم نمی آید برای استان های دیگر وزنه بزنم!


نه حمایت مسئولین قم را در رشته ورزشی ام دارم نه عرقی که به قم دارم اجازه می دهد از طرف استان های دیگر در مسابقات شرکت کنم و از مزایای آن ها بهره مند شوم.

- در قم حمایت نمی شوم ولی دلم نمی آید برای استان های دیگر وزنه بزنم! ایسنا/قم قوی ترین مرد استان قم گفت: نه حمایت مسئولین قم را در رشته ورزشی ام دارم نه عرقی که به قم دارم اجازه می دهد از طرف استان های دیگر در مسابقات شرکت کنم و از مزایای آن ها بهره مند شوم.

مجید شریفی از پدیده های سال های گذشته قم در ورزش پاورلیفتینگ است که در گفت وگوی نوروزی با ایسنا به بیان فعالیت های گذشته و امروز خود پرداخت و گفت: از سال 79 ورزش را شروع کردم و از سال 83 به دلیل علاقه وافری که به برنامه مردان آهنین و ورزش پاور لیفتینگ داشتم آن راه را به طور جدی دنبال کردم در حالی که نظر مربیانم فعالیت کردن بنده در رشته وزنه برداری بود.

وی در خصوص مقام های کسب کرده در مسابقات استانی و کشوری در این رشته افزود: تاکنون موفق به کسب بیش از 110 مقام در مسابقات مختلف شده ام که از جمله آن ها می توان به مقام دوم در مسابقات استانی قم، مقام اول تا سوم در مسابقات کشوری اشاره کرد؛ پس از اولین مقام کشوری در سال 86 قدم در میدان مردان آهنین گذاشتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در قم حمایت نمی شوم ولی دلم نمی آید برای استان های دیگر وزنه بزنم!

در قم حمایت نمی شوم ولی دلم نمی آید برای استان های دیگر وزنه بزنم!