مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 04:252021-03-22اجتماعي

آخر هفته کاشان با دمای تابستانی


بنا به پیش بینی نقشه های هواشناسی، در مناطق مختلف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل از روز یکشنبه تا روز پنجشنبه روند دمای هوا رو به افزایش است و در آخر هفته، - ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: بنا به پیش بینی نقشه های هواشناسی، در مناطق مختلف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل از روز یکشنبه تا روز پنجشنبه روند دمای هوا رو به افزایش است و در آخر هفته، دمای تابستانی را تجربه خواهیم کرد.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز دوشنبه در ساعت های عصرگاهی شاهد وزش باد خواهیم بود، اما در روز سه شنبه بارش های پراکنده باران در مناطق مختلف دشت کاشان پیش بینی می شود و در مناطق کوهستانی میزان ریزش ها بیشتر خواهد بود.

وی افزود: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری شرایط خاص حاکم می شود، زیرا دمای حداقل بالای 20 درجه سانتی گراد و دمای حداکثر نیز به رقمی بالای 33 درجه سانتی گراد خواهد رسید و در طول روز شاهد وزش باد شدید خواهیم بود.

رییس اداره هواشناسی کاشان تصریح کرد: به علت وزش طوفان لحظه ای و گرد و خاک محلی، مخاطراتی مثل کاهش دید افقی و کیفیت هوا، شکستن درختان فرسوده و کهنسال، بروز خسارت به تاسیسات شهری و روستایی و آسیب به سازه های موقت و گلخانه ها، دکل های برق و سقوط اجسام از ارتفاع به ویژه در کارگاه های ساختمانی به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخر هفته کاشان با دمای تابستانی

آخر هفته کاشان با دمای تابستانی