مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 03:002021-03-21سياسي

یک واحد اقامتی در جاده کرج-چالوس پلمپ شد


سر پرست معاونت گردشگر ی البرز از پلمپ یک واحد اقامتی در جاده چالوس خبر داد و گفت: در ایام تعطیلات نوروزی نظارت های بازرسان حوزه گردشگری تشدید شده و با متخلفین برخورد جدی صورت می گیرد.

- مرتضی نیکرو، سر پرست معاونت گردشگر ی البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و آغاز تعطیلات نو روز ی طرح تشدید نظارت ها بر اماکن اقامتی و تأسیسات گردشگر ی استان اجرایی شد.

سر پرست معاونت گردشگر ی البرز افزود: بر این اساس در قالب تیم های بازرسی مشترک متشکل از تعزیرات حکومتی، کارشنا سان بهداشت محیط و اعضا ی ستاد اجرایی خدمات سفر استان از واحد های پذیرایی و گردشگر ی واقع در محور کرج چالوس باز دید کردند.

این مقام مسؤول بیان کرد: در راستا ی حفظ سلامت مسافر ان و گردشگر ان نو روز ی یک واحد پذیرایی به علت تخلف از دستور العمل ها ی بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا پلمپ شد و همچنین به یک مورد شکایت رسیدگی شد.

نیکرو اظهار کرد: تشدید نظارت ها به منظور رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، ارتقا ی کیفیت خدمات و رعایت نرخ مصوب از طرف ستاد اجرایی خدمات سفر استان اجرایی شده است.

انتهای پیام/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک واحد اقامتی در جاده کرج-چالوس پلمپ شد

یک واحد اقامتی در جاده کرج-چالوس پلمپ شد