مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 21:502021-03-21اجتماعي

سایت نیلوفرهای آبی در مریوان آماده بازدید گردشگران است


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مریوان از آمادگی سایت نیلوفرهای آبی در دریاچه زریبار برای بازدید گردشگران در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

- فریاد حدادیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در مریوان اظهار داشت: سایت نیلوفرهای آبی در دریاچه زریبار قرار دارد و یک سایت کاملا طبیعی بوده که زیبا و در نوع خود کم نظیر است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مریوان به ظرفیت های این شهرستان و دریاچه زریبار اشاره کرد و افزود: حاشیه دریاچه زریبار دارای قابلیت ها و جاذبه های فراوانی برای گردشگران از جمله قایقرانی، پاراگلایدر ، پرنده نگری و.

بوده و در کنار موارد، یکی از جاذبه های دیگر دریاچه زریبار وجود نیلوفرهای آبی است.

حدادیان به لزوم رعایت کامل دستورالعمل های و مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر توسط گردشگران و مردم در ایام تعطیلات نوروز 1400 اشاره و عنوان کرد: سایت نیلوفرهای آبی سایتی کاملا طبیعی محسوب می شود که جلوه زیبا و فوق العاده ای در دریاچه ایجاد کرده و هر ساله تعداد زیادی از علاقمندان و گردشگران برای بازدید از این سایت و سایر جاذبه های مریوان به این شهرستان سفر می کنند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مریوان افزود: سایت نیلوفرهای آبی یکی از جاذبه های فصلی این شهرستان محسوب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت نیلوفرهای آبی در مریوان آماده بازدید گردشگران است

سایت نیلوفرهای آبی در مریوان آماده بازدید گردشگران است