مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 21:402021-03-21سياسي

مسافران سقز و بانه را ترک کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: براساس آخرین پایش انجام شده، شهرهای سقز و بانه در وضعیت نارنجی به لحاظ شیوع کرونا قرار گرفتند و ممنوعیت ورود و خروج مسافر در این شهرها اعمال می شود.

- ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: براساس آخرین پایش انجام شده، شهرهای سقز و بانه در وضعیت نارنجی به لحاظ شیوع کرونا قرار گرفتند و ممنوعیت ورود و خروج مسافر در این شهرها اعمال می شود.

محمدابراهیم زارعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، کسانی که به شهرهای نارنجی (از جمله سقز و بانه) مسافرت کرده اند، باید ظرف 72 ساعت این شهرها را ترک کنند، در غیر این صورت اعمال قانون می شوند.

وی با بیان اینکه ورود به شهرهای نارنجی از شهرهای دیگر و خروج از آن ها از سوی ساکنین بومی ممنوع است، گفت: شهر دیواندره نیز در وضعیت نارنجی قرار دارد و باقی شهرهای استان زرد هستند، اما با توجه به اینکه آمارها در حال افزایش است، رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این شهرها نیز الزامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تاکید بر اینکه مردم از برگزاری مراسم عروسی و ختم خودداری کنند، افزود: شهروندان باید ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی، حتما از ماسک استفاده کرده و از حضور در مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران سقز و بانه را ترک کنند

مسافران سقز و بانه را ترک کنند