مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 21:352021-03-21حوادث

کاهش عملیات های آتش نشانی قم در پایان سال 1399


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در پایان سال 1399 حدود 50 مورد عملیات برای چهارشنبه آخر سال انجام شده است که این عدد نسبت به سال های گذشته کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عباس جعفریدر بازدید استاندار قم از ایستگاه 21 آتش نشانی شهید کریمی، با اشاره به کاهش حوادث مربوط به آتش نشانی اظهار داشت: در ایام پایانی سال از جمله چهارشنبه سوری، اقدامات عملیاتی بسیاری انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ابراز کرد: به دلیل افزایش استفاده از آسانسور در سطح شهر، برخی از عملیات های مربوط به آسانسورها و محبوسی نسبت به گذشته بیشتر شده است.

وی با تأکید بر آسیب دیدن عوامل آتش نشانی و ماشین آلات در چهارشنبه سال گذشته خاطرنشان کرد: در سال گذشته پرتاب مواد محترقه سبب آسیب رسیدن به 6 خودروی آتش نشانی شده است.

جعفری کاهش حوادث خطرناک در چهارشنبه سوری سال 1399 را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه بیماری کرونا بحث آموزش های آتش نشانی را تحت تأثیر قرار داده اما با تهیه بروشور، تراکت و همچنین فعالیت در فضای مجازی آموزش های لازم به پرسنل و مردم انجام شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع با توجه به توریستی بودن شهر قم و وجود اقوام مختلف در این شهر، حوادث نسبت به سایر شهرها و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش عملیات های آتش نشانی قم در پایان سال 1399

کاهش عملیات های آتش نشانی قم در پایان سال 1399