مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 16:152021-03-21حوادث

دستگیری سارق سابقه دار با 21 فقره سرقت در بجنورد


فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار با 21 فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزییات این خبر اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی به بهانه تعمیر لوازم خانگی به منزل این شهروند مراجعه و با توسل به زور مقداری طلا و جواهرات و مبلغ 3 میلیون و 500 هزار ریال را سرقت و از محل بلافاصله متواری شده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

  وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین بررسی اظهارات شاکی دریافتند که سارق به وسیله یک دستگاه خودروی 405 بعد از سرقت از محل متواری شده است، افزود: با تلاش مستمر و بررسی دوربین های مداربسته و پلاک خوان، موفق شدند خودروی موردنظر را دریکی از خیابان های شهر بجنورد شناسایی کنند.

  فرمانده انتظامی استان بابیان اینکه با هوشیاری و سرعت عمل مأموران این فرد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

  سردار مظاهری بابیان اینکه این فرد 21 فقره سابقه انواع سرقت را در پرونده خود داشت، افزود: در همین رابطه کارآگاهان موفق شدند همدست وی را نیز دستگیر و درنهایت هر دو متهم را بعد از تشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق سابقه دار با 21 فقره سرقت در بجنورد

دستگیری سارق سابقه دار با 21 فقره سرقت در بجنورد