مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 12:352021-03-21اجتماعي

آبشارهای شیطان کوه تا صدای دل نشین پرندگان در شیخانبر


شهرستان لاهیجان به دلیل وجود کوه های پوشیده از درخت، مناطق زیبا و دل نشین، آبشارهای شیطان کوه، باغات چای خوش بو، تالاب های منحصربه فرد وجود منطقه ای دل انگیز به نام شیخانبر به عروس گیلان معروف بوده و هر گردشگری را مجذوب خود می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، هر گردشگر برای حضور در یک شهرستان به دنبال جاذبه های گردشگری، تاریخی، فرهنگی و زیست محیطی می گردد و چه جایی بهتر از لاهیجان که با چشم اندازهای طبیعی زیبا و  تاریخی کهن هر گردشگری که پا به استان سرسبز گیلان می گذارد مقصدی دلپذیر و زیبا است.

وقتی اسم (عروس گیلان) به گوش می رسد همگان به یاد شهرستان لاهیجان با 410 کیلومترمربع مساحت می افتند که از شمال به دریای زیبا وسیع کاسپین و از شرق با شهرستان لنگرود، از جنوب به دیلمان و از غرب با شهرستان آستانه اشرفیه همسایه و دارای 166 هزار نفر جمعیت است.

باغ ملی وقتی از غرب وارد قدم به استان گیلان می گذاریم وارد عروس شهرهای گیلان (لاهیجان) می شویم، باغ زیبا با چشم نوازی هایش چشم ها را به خود خیره می کند که گویی بخشی از بهشت را در مقابلت می بینی.

اسم این مکان باغ ملی نام دارد که بیش از 80 سال از تأسیس آن گذشته از قدیم محل اجتماع افرادی بود که به سینمای روبروی این پارک می رفتند بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبشارهای شیطان کوه تا صدای دل نشین پرندگان در شیخانبر

آبشارهای شیطان کوه تا صدای دل نشین پرندگان در شیخانبر