مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 09:202021-03-21سياسي

نگاه به داخل مرزهای کشور برای پشتیبانی از تولید ضروری است


رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: نگاه به داخل مرزهای کشور و حمایت از جوانان نخبه و توانا برای پشتیبانی از تولید ضروری است.

- حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفت و گو با زندگی و معیشت بسیاری از اقشار جامعه را مختل کرده بود.

وی ابراز داشت: خوشبختانه با حضور جهادی جوانان مؤمن، انقلابی، نیروهای جهادی و مشارکت نهادهای انقلابی و مذهبی مثل هیئات و حضور آنها در رزمایش کمک مومنانه حجم بسیاری از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم برطرف شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به نامگذاری سال 1400 توسط رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: چند سالی است که ایشان در شعار سال تاکید فراوانی بر تولید دارد که این نشان می دهد مسائل اقتصادی و معیشتی در نگاه رهبر معظم انقلاب بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با انتخاب این شعارها اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی را گوشزد می کند، خاطرنشان کرد: ایشان در سال جدید با شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها باز هم این نکته را به مردم و مسئولان گوشزد کردند که تولید یک اصل مهم و تأثیرگذار در اقتصاد کشور است.

حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با انتخاب این شعار نگاه به درون مرزها و اعتماد و باور به متخصصان و دانشمندان ایرانی را متذکر شدند، بیان داشت: دانشمندان ایرانی در موضوع شیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه به داخل مرزهای کشور برای پشتیبانی از تولید ضروری است

نگاه به داخل مرزهای کشور برای پشتیبانی از تولید ضروری است