مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 08:352021-03-21سياسي

معتمدی: برگزاری امتحانات پایان ترم به صورت مجازی کیفیت لازم را ندارد


سید احمد معتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره سهمیه فرزندان اعضای هیئت علمی برای پذیرش دانشگاه ها در کنکور های سراسری بیان کرد: - رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: هرچند که برگزاری امتحانات پایانی دانشجویان به صورت مجازی کیفیت لازم را ندارد، اما به دلیل شیوع کرونا در کشور مجبور هستیم.

سید احمد معتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره سهمیه فرزندان اعضای هیئت علمی برای پذیرش دانشگاه ها در کنکور های سراسری بیان کرد: مجلس شورای اسلامی درخصوص این موضوع قانونی را تدوین کرده که تخلفات در این زمینه را به حداقل رسانده است بر این اساس تعداد کمی از افراد شامل این قانون می شوند.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: مطابق قانون مصوب مجلس، متقاضیان بهره گیری از سهمیه فرزندان اعضای هیئت علمی باید کف نمره را دریافت کنند تا از سطح علمی مطلوبی برخوردار باشند؛ بنابراین افراد زیادی شامل این قانون نخواهند شد.

معتمدی درخصوص برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه توضیح داد: همیشه در فکر این هستیم که آزمون ها حضوری باشند؛ چرا که آزمون مجازی کیفیت لازم را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتمدی: برگزاری امتحانات پایان ترم به صورت مجازی کیفیت لازم را ندارد

معتمدی: برگزاری امتحانات پایان ترم به صورت مجازی کیفیت لازم را ندارد