مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 08:102021-03-21اقتصادي

وضعیت مجسمه های شهری مشهد چگونه است؟


یک هنرمند مجسمه ساز با اشاره به آغاز حرکت نوین و عملکرد مناسب مدیریت شهری مشهد در زمینه المان ها و مجسمه های شهری بر لزوم توجه بیشتر به هویت مشهد در ساخت المان ها و مجسمه های شهری تأکید کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی یک هنرمند مجسمه ساز با اشاره به آغاز حرکت نوین و عملکرد مناسب مدیریت شهری مشهد در زمینه المان ها و مجسمه های شهری بر لزوم توجه بیشتر به هویت مشهد در ساخت المان ها و مجسمه های شهری تأکید کرد.

فردین اسفندیاری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مجسمه ها و المان های شهری مشهد، اظهار کرد: مشهد از سال هایی که طرح استقبال از بهار را آغاز کرده است، در واقع حرکت نوینی در زمینه تبدیل شدن به قطب المان شهری کشور را آغاز کرده است.

به طوری که حتی در مواقعی از تهران -که به عنوان مرجع شناخته می شود- فراتر عمل کرده است.

در سال های اخیر نیز کسب تجربه تیم اجرایی و هنرمندانی که در این حوزه فعالیت دارند، قطعاً تأثیر به سزایی در عملکرد المان ها و مجسمه های شهری ایجاد کرده است.

هم چنین عناوین انتخاب شده به ویژه در یک یا دو سال اخیر، بیش تر با موضوعات فرهنگی و تاریخی مشهد عجین شده و اتفاقات بسیار مؤثری را رقم زده است.

وی ادامه داد: موضوعات مختلف انتخاب شده در زمینه مجسمه ها و المان ها نیز در راستای تاریخ و معنویت مشهد بوده است و این مجسمه ها حرف های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مجسمه های شهری مشهد چگونه است؟

وضعیت مجسمه های شهری مشهد چگونه است؟