مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 07:152021-03-21سياسي

شهرداران خوسف و ماژان منصوب شدند


استاندار خراسان جنوبی در احکامی جداگانه، هومر شکری را به سمت شهردار خوسف و محمدرضا عابدینی را به عنوان اولین شهردار ماژان منصوب کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی در احکامی جداگانه، "هومر شکری" را به سمت شهردار خوسف و " محمدرضا عابدینی" را به عنوان اولین شهردار ماژان منصوب کرد.

محمد فرهادی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در آیین معرفی شهرداران ماژان و خوسف با اشاره به گستره وسیع خدمات شهرداران گفت: شهرداران باید با دید وسیع و همه جانبه به مردم خدمت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری خوسف، وی ادامه داد: شهرستان خوسف دارای ظرفیت های بسیار زیادی است که شهرداری ها باید از این ظرفیت برای افزایش درآمد این نهاد استفاده کنند.

وی افزود: تامین منابع اعتباری پایدار برای شهرها در راستای خودکفا بودن این نهاد یک اصل مهم در مدیریت شهری است که باید از همه ظرفیت های موجود در این جهت استفاده شود.

وی اظهار کرد: انتظار داریم همکاری نزدیکی بین شهرداری ها و دفاتر شهری و فنی استاندار شکل گیرد که مشکلات شهرداری ها بیشتر انعکاس یافته تا پیگیری های بیشتری در راستای رفع آنها انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداران خوسف و ماژان منصوب شدند

شهرداران خوسف و ماژان منصوب شدند