مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 07:052021-03-21پزشكي

4 مرکز تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی زاهدان صاحب ردیف مستقل بودجه ای شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه برای اولین بار 4 مرکز تحقیقات در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان صاحب ردیف مستقل بودجه ای شدند گفت: درج نام 4 مرکز تحقیقاتی در لایحه بودجه سال 1400 مشکلات اعتباری این مراکز را تا حدود زیادی بر طرف خواهد کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه برای اولین بار 4 مرکز تحقیقات در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان صاحب ردیف مستقل بودجه ای شدند گفت: درج نام 4 مرکز تحقیقاتی در لایحه بودجه سال 1400 مشکلات اعتباری این مراکز را تا حدود زیادی بر طرف خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر سید محمد هاشمی شهری افزود: مرکز تحقیقات ارتقاء سلامت زاهدان، مرکز تحقیقات بیماری های عفونی و گرمسیری، مرکز تحقیقات سلامت کودکان و نوجوانان و مرکز تحقیقات سل مقاوم به درمان 4 مرکزی هستند که با پیگیری ها و رایزنی های متعدد و برای اولین بار در لایحه بودجه سال 1400 صاحب ردیف اعتباری ثابت شدند.

وی افزود: با وجود اینکه سال ها از صدور موافقت اصولی این مراکز می گذرد اما پیگیری های مستمر برای اختصاص ردیف بودجه ای برای این مراکز تاکنون ناکام مانده بود و مجبور بودیم تا هزینه های توسعه، هزینه های جاری و هزینه های تحقیقاتی این مراکز را از سر جمع اعتبارات داخلی دانشگاه تامین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 مرکز تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی زاهدان صاحب ردیف مستقل بودجه ای شدند

4 مرکز تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی زاهدان صاحب ردیف مستقل بودجه ای شدند