مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 04:452021-03-21اقتصادي

ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی/ اراضی که قربانی سودجویی می شوند


اراضی کشاورزی در شهرستان چوار یکی پس از دیگری به خانه هایی ویلایی مبدل می شوند که در این راستا مشکلاتی برای دیگر ساکنین هم به وجود آورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، 2 دهه از واگذاری برخی از اراضی روستای مورت از توابع شهرستان چوار به فارغ التحصیلان کشاورزی جهت ایجاد گلخانه در این روستا می گذرد، اما گلخانه هایی که بنا بود موجب اشتغال جوانان روستا شود به مکانی برای تفریح و گشت وگذار مجریان این طرح تبدیل شده است.

واگذاری اراضی روستا به افراد غیربومی سال هاست مشکلاتی را برای ساکنین روستای مورت ایجاد کرده اما متأسفانه مسوولان مربوط و نهادهای ذی ربط هیچ اقدامی جهت حل این مشکلات انجام نمی دهند.

افت فشار به دنبال ساخت و ساز خانه باغ قاسمی یکی از ساکنین روستای مورت در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: ساخت و سازهایی که در این خانه باغ ها انجام می شود سبب افت فشار آب این روستا شده و با توجه به محدود بودن آب روستا این امر مشکلاتی را برای روستاییان به دنبال دارد.

امامی یکی دیگر از روستاییان با بیان این که پس از پرداخت تسهیلات به مجریان این طرح، متأسفانه نظارت کافی از سوی نهادهای مربوط انجام نشد، افزود: همین امر سبب شد برخی از مجریان طرح پس از دریافت کامل تسهیلات از کار دست بکشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی/ اراضی که قربانی سودجویی می شوند

ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی/ اراضی که قربانی سودجویی می شوند