مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 04:102021-03-21سياسي

زندگی همراه با ترس در روستای سنگ زده + عکس


اول فروردین سال گذشته سقوط سنگ عظیم الجثه به روستای پیت سرا سوادکوه خبرساز شده بود و اما اکنون بعد از یک سال وعده های محقق نشده موجب شد اهالی با همان شیوه قبلی به منازل خود برگردند و برگشت این سوال را مطرح می کند که آیا شانس حادثه بدون تلفات جانی برای همیشه تکرار می شود.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ عمران اکبرنژادروز اول فروردین سال گذشته سقوط سنگ بزرگ در روستای پیت سرای دهستان راستوپی بخش مرکزی شهرستان بیشتر اینجا بخوانید ).

  همچنین قول های داده شده پیرامون پرداخت وام کم بهره، پرداخت کمک بدون عوض، اسکان جدید برای بیشتر اینجا بخوانید ) *نقشه های که فقط نقش کاغذ ماند! اکنون بعد از یکسال به سراغ رییس شورای روستای پیت سرا رفتیم تا ببینیم بعد از گذشت یک سال چه اتفاقی افتاده است.

سعدالله شیرزاد رییس شورای روستای پیت سرا  از برگزاری جلسات خوب و متعدد ولی کم نتیجه خبر داد و گفت: نقشه اولیه برای ساخت مسکن در منطقه چفت کله انجام شد ولی در همین حد باقی ماند و برای دامداری هم کاری نشد و اهالی و دام ها به روستا بازگشتند و تعدادی هم رفت و آمد دارند.

رییس شورای روستای پیت سرا  افزود: 8 خانه تخریب شد و به تعدادی از اهالی وام و کمک بدون عوض داده شد و در ابتدا مقرر شد که به اهالی وام داده شود ولی داده نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی همراه با ترس در روستای سنگ زده + عکس

زندگی همراه با ترس در روستای سنگ زده + عکس