مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 13:452021-03-20سياسي

کریمی: آماده تحقق منویات رهبری هستیم/ نخبگان مشوق های عملی تولید را پیشنهاد کنند


فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در آغاز سال نو هجری شمسی، گفت: با تمام توان و قدرت آماده تحقق منویات رهبر معظم انقلاب هستیم.

- عبدالقدیر کریمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس پیرامون شعار انتخاب شده توسط رهبر معظم انقلاب برای سال 1400، اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب با دقت و ظرافت خاصی نسبت به آسیب شناسی در حوزه تولید به مولفه های دخیل در عدم کامل تحقق شعار سال گذشته اشاره کردند.

وی با بیان اینکه زدودن موانع تولید با همت مضاعف و دوچندان یکی از اولویت های قطعی در راهبرد اداره کشور خواهد بود، افزود: شناخت موانع اصلی و استفاده از نخبگان و جوانان برای رفع این موانع باید در دستور کار همه مسوولان و مدیران قرار بگیرد.

* با تمام توان و ظرفیت خود برای رفع موانع تولید و پشتیبانی از تولیدکنندگان وسط میدان خواهیم بود فرماندار گنبدکاووس با اعلام آمادگی کامل خود و مدیران این شهرستان برای تحقق منویات رهبری و تحقق شعار سال، خاطرنشان کرد: از همین امروز با تمام توان و ظرفیت خود برای رفع موانع تولید و پشتیبانی از تولیدکنندگان وسط میدان خواهیم بود.

کریمی با تاکید بر ماموریت بزرگ دولت برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و همراه با مشارکت عمومی، ادامه داد: قطعا با برنامه ریزی دقیق و مدون ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریمی: آماده تحقق منویات رهبری هستیم/ نخبگان مشوق های عملی تولید را پیشنهاد کنند

کریمی: آماده تحقق منویات رهبری هستیم/ نخبگان مشوق های عملی تولید را پیشنهاد کنند