مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 13:052021-03-20سياسي

پیام نوروزی استاندار البرز در پی فرارسیدن نوروز 1400


استاندار البرز به مناسبت فرارسیدن نوروز 1400 پیام تبریک صادر کرد؛ در متن این پیام از تلاش و مجاهدت مدافعان سلامت در راستای مقابله با کرونا تقدیر و تشکر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی استاندار البرز در آستانه فرا رسیدن نوروز 1400 پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:  هر نوروز، فرا رسیدن بهاران شکوهمند و هنگامه تجلی مواهب الهی بر بستر طیبعت است و تقویم، گاه شمار زندگی ما است که تقدیر ما را رقم می زند و این سرنوشت با تحول حال و تغییر به روزگاری انسانی بدل می شود، حال اینکه عرضه تحول از هموست که همه چیز از او راست آید و تقاضایش از انسان که بسته به همت و تلاش اوست.

در عرصه های مختلف حکمرانی نیز هر رویش مدبرانه ای از دل سختی ها و موانع، منشا امید می شود و بارقه ای از اعتماد، آرامش و امنیت را همراه دارد از این روی تعامل، هم افزایی، هم پوشانی و وحدت البرز با این هدف شکل گرفت و با نوید توسعه و پیشرفت در شرایط سخت شیوع بیماری عالمگیر کرونا و تحریم های ناجوانمردانه، کام مردم را با رشد در شاخص هایی همچون اقتصادی و عمرانی شیرین کرد.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان نماد بارز دموکراسی در جمهوری اسلامی با مشخصه مردم سالاری دینی در بهار 1400 بار دیگر بهره گیری از خرد جمعی برای اداره کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام نوروزی استاندار البرز در پی فرارسیدن نوروز 1400

پیام نوروزی استاندار البرز در پی فرارسیدن نوروز 1400