مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-20سياسي

انتشار مقاله ای درباره صحیفه سجادیه در رسانه های خبری اوگاندا


مقاله «کتاب صحیفه سجادیه در یک نگاه» نوشته محمدرضا قزلسفلی، رایزن فرهنگی ایران در کامپالا، در 29 اسفند 1399 مطابق با پنجم شعبان 1442 در رسانه های اوگاندا منتشر شد.

- مقاله کتاب صحیفه سجادیه در یک نگاه نوشته محمدرضا قزلسفلی، رایزن فرهنگی ایران در کامپالا، در 29 اسفند 1399 مطابق با پنجم شعبان 1442 در رسانه های اوگاندا منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به مناسبت پنجم شعبان میلاد با سعادت حضرت امام زین العابدین(ع) و به منظور معرفی جایگاه حیاتی و سرنوشت ساز امام سجاد(ع) در حفظ میراث، سنن، تعالیم عالیه، فرهنگ و معارف اسلام ناب در قالب دعا و مناجات مقاله ای به قلم محمدرضا قزلسفلی، رایزن فرهنگی ایران در اوگاندا، با عنوان کتاب صحیفه سجادیه در یک نگاه در رسانه های خبری، شبکه های اجتماعی ، فضای مجازی اوگاندا از جمله انجمن جورنالیست های خبری آفریقا، اخبار آفریقا، نشریه آنلاین هُملند، مطالعات فرهنگی ایران – آفریقا، آفریکن نیوز، گولدِن اَدورتس، سازمان اسلامی صبر، فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، واتس آپ، ایران اوگاندا، تلگرام و… منتشر شد.

ضمن اینکه دست اندرکاران رایزنی مقاله را به نشانی الکترونیکی بیش از چهارصد شخصیت علمی، دینی و فرهنگی اوگاندا نیز ارسال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار مقاله ای درباره صحیفه سجادیه در رسانه های خبری اوگاندا

انتشار مقاله ای درباره صحیفه سجادیه در رسانه های خبری اوگاندا