مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 08:102021-03-20سياسي

تدارک ویژه رسانه استانی برای نوروز کرونایی


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در خصوص برنامه های نوروزی این مرکز گفت: رسانه استانی همانند سنوات گذشته برنامه های شاد و متنوعی را برای نوروز 1400 و آغاز سال جدید تدارک و پیش بینی کرده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در خصوص برنامه های نوروزی این مرکز گفت: رسانه استانی همانند سنوات گذشته برنامه های شاد و متنوعی را برای نوروز 1400 و آغاز سال جدید تدارک و پیش بینی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، محسن لطیفی در خصوص برنامه های معاونت سیما افزود: شبکه اشراق در قالب ویژه برنامه یاز نفسی از ساعات پایانی سال 99 به مدت 180 دقیقه با پخش زنده مراسم تحویل سال نو و بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب، ارتباط با گزارشگران آزاد شهرهای استان، معرفی موسیقی محلی، فرهنگ بومی و آداب و رسوم نوروزی مناطق مختلف استان و ارتباط با سایر مراکز استانی، همراه بینندگان خواهد بود.

وی تصریح کرد: بایرام گجه لری عنوان دیگر ویژه برنامه ای است که به مدت 60 دقیقه از اول تا سیزدهم فروردین از ساعت 21 هر شب با آیتم های متنوع و جذابی مانند گزارش طنز، دابسمش، نوروزنامه، مسابقه پیامکی و موسیقی محلی، اوقات شادی را برای بینندگان به ارمغان خواهد آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک ویژه رسانه استانی برای نوروز کرونایی

تدارک ویژه رسانه استانی برای نوروز کرونایی