مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-20اقتصادي

مطالعه و احداث سد ماربره و مسعودآباد در جدول 20 بودجه قرار گرفت


نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: مطالعه و احداث سد ماربره دورود و سد مسعودآباد ازنا در جدول 20 بودجه سال 1400 قرار گرفت.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: مطالعه و احداث سد ماربره دورود و سد مسعودآباد ازنا در جدول 20 بودجه سال 1400 قرار گرفت.

دکتر حسین گودرزی بیان کرد: از سال های گذشته چند سد برای دو شهرستان دورود و ازنا پیش بینی شده و فاز اول مطالعه تعدادی از این سدها انجام گرفته بود.

وی اظهار کرد: مطالعه تکمیلی هر یک نیازمند چند میلیارد تومان اعتبار و لازمه اجرای آنها قرار گرفتن در جداول بودجه خصوصا ردیف ملی بود که این مهم انجام نشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی های صورت گرفته و مساعدت ویژه کمسیون تلفیق، مطالعه تکمیلی و احداث دو سد ماربره و مسعود آباد در جدول 20 بودجه سال 1400 قرار گرفت و ابلاغ شد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: سد ماربره با تخصیص 26میلیون متر مکعب آب برای تامین آب شرب پایدار شهر دورود و سد مسعود آباد ازنا برای آب کشاورزی و صنعتی منطقه ویژه اقتصادی استفاده خواهد شد.

گودرزی گفت: علاوه بر این دو سد، اقدامات قابل توجهی برای به جریان افتادن ساخت سد ژان دورود دردست اقدام است که به زودی در رابطه باجزییات آن اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه و احداث سد ماربره و مسعودآباد در جدول 20 بودجه قرار گرفت

مطالعه و احداث سد ماربره و مسعودآباد در جدول 20 بودجه قرار گرفت